Oszd meg!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

Közösség

Belépés

E-mail cím:
Jelszó:

Üdvözölek aThe Secret Metin2

A Metin2 egy kitalált távol-keleti világban játszódik, mely a történet szerint eredetileg egyetlen birodalom volt. A metinkonek nevezett meteorit becsapódása miatt a növény- és állatvilág agresszívvá vált, majd a káosz három részre szakította a birodalmat az egyik utódja nyugaton, a másik keleten, a harmadik pedig délen található. A köztük és az északon fekvo helyek semleges, kipusztult helyek. A játékos választ a birodalmak közül, célja pedig a vadállatok lecsillapítása és a meteorit darabjainak elpusztítása.Karakterfejlodés, felszerelés---------------------------------- A karakterfejlodéshez szükséges tapasztalati pontokat, valamint a játékbeli pénzt (yang) küldetések teljesítésével és vadászattal lehet megszerezni. Legtöbb esetben a küldetések is adott típusú szörnyek vadászatával teljesíthetok. A játék elorehaladtával a küldetésen kívüli vadászat kerül elotérbe: a játékosnak minél nagyobb tömegben kell szörnyeket elpusztítania, hogy érdemi mennyiségu tapasztalatot és zsákmányt szerezzen. Ebben segítségére van, hogy az ütések (a készségek egy részéhez hasonlóan) területre hatnak, a szörnyek pedig 3-4 fos csoportokban védekeznek, így alkalmanként 15-20 szörny is begyujtheto - ennek ellenére már kisebb szinteken is több órányi ilyen vadászat szükséges 1-1 szintlépéshez, vagy a felszerelésre, könyvekre szükséges yang eloteremtéséhez. A játékosok kereskedhetnek egymással egy csereablak segítségével, vagy a karaktert bolttá változtatva. Ezért  megfelelo üzleti érzékkel  lehetséges a javak beszerzése vadászat nélkül is.A játékosok  legfeljebb nyolc fos  csoportban is harcolhatnak. Ilyenkor egyáltalán nem tudják megtámadni egymást, valamint a szörnyek megölésébol származó tapasztalati pontok szétoszlanak, a csoport vezetojének döntése alapján egyenloen, vagy a karakterek szintjétol függoen. Egy játékos nála legfeljebb 30 szinttel kisebb, vagy nagyobb karaktereket hívhat magával csoportba. Emiatt gyakori, hogy egy játékos egy tole erosebbnek tuno karaktertol húzást kér, ilyenkor az erosebb karakter a számára könnyu szörnyek elpusztításával növeli a gyengébbik karakter pontjait.A meghalt karakter feltámasztható a helyszínen 0 életponttal; ez általában nagyobb mértéku tapasztalatlevonással jár, ha a karaktert szörnyek ölték meg. Levonás nélkül folytatható a játék egy másik játékos támadása után, vagy a térkép egy kijelölt pontján  ez saját birodalomban lakott területen található, semleges és ellenséges területen pedig a hazafelé vezeto átjárónál. A újjáéledt játékos pár másodpercig láthatatlan, de sebezheto. Ezért nem ritka a legyozött ellenséges (vagy a támadóval ellentétes rangú) játékos földön tartása (hullakempelés), amivel általában a városban/átjárónál éledésre próbálják rákényszeríteni.Céhek és PvP---------------- A játékosok céheket alapíthatnak, melyekhez több tucatnyi játékos csatlakozhat, majd ezek háborúzhatnak egymással  a háborúk eredményeit egy nyilvános lista rögzíti. A céhek telket vásárolhatnak, melyeken különbözo elonyöket jelento épületeket húzhatnak fel. A PvP (a játékosok egymás elleni harca) a játék szinte egész területén lehetséges mind közös megegyezés alapján (párbaj yangfogadásban, hamarosan elérheto lesz a szerverünkön), mind anélkül (szabad PvP) – ez alól csak apró biztonsági területek jelentenek kivételt, melyek foleg a városokban találhatók. A 15 szint alatti játékosok a saját birodalmukban védettek a PvP-tol.Az azonos birodalomhoz tartozó játékosok egymás elleni orvtámadásait egy rangrendszer bünteti: a honfitársak legyilkolása csökkenti a rangpontokat. A negatív rangpontú játékos karakterét büntetlenül megölhetik a pozitív rangúak, míg a negatív rangú további levonást kap, ha megvédi magát - az ilyen helyzeteket a menekülo köpeny nevu tárggyal kerülheti el. A rangpont nagy mennyiségu szörny vadászatával és a játékban töltött idovel egyaránt növelheto, és a többi játékos számára különbözo fantázianevekkel (agresszív, barátságos, lovagias, stb.) kerül kijelzésre. A visszaélések elkerülése miatt (például a támadó játékos büntetlen gyógyítása, erosítése) a csoportban harcoló játékosok közt megoszlanak a rangpont változásai is, így viszont lehetséges a másik rangjának lerontása negatív tartományba.A lvl 50 fölötti negatív rangú karakter változó mennyiségu tárgyat dobhat el halálakor (ez ellen Lucy gyuruje véd). A G szintu készségek fejlesztése nálunk a szerveren már tapasztalatpontot  von le(más szervereken rangpontot), így a gyors fejlodés a felszerelés kockáztatásával járhat.